1. Syndyk masy upadłości osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej Lucjana Huczka oferuje w ramach sprzedaży z wolnej ręki, za cenę najwyższą z zaoferowanych, nie niższą jednak niż 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych zero groszy), używaną pilarkę z posuwem Performance Power, moc 1500 W, zasilanie 230 V ~ 50 Hz, rocznik 2016, producent Castorama Polska Sp. z o.o.
2. Osoby zainteresowane zakupem pojazdu mogą uzyskać informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży telefonicznie pod numerem telefonu 602646586 (informacja w godzinach od 10.00 do 14.00), w trakcie wizyty w kancelarii syndyka po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu spotkania lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Osoba zainteresowana udziałem w konkursie ofert jest uprawniona do oględzin pilarki po uprzednim ustaleniu terminu z syndykiem albo osobą wskazaną przez syndyka. Pilarka jest obecnie przechowywana na terenie miejscowości Stara Wieś, gmina Wilamowice, powiat bielski.
4. Osoba biorąca udział w czynności otwarcia ofert albo w licytacji ustnej w kancelarii syndyka zobowiązana jest do posiadania i przedłożenia syndykowi pełnomocnictwa do działania w imieniu oferenta-kupującego, pod rygorem niedopuszczenia tej osoby do udziału w otwarciu ofert albo licytacji ustnej.
5. Oferty należy składać pisemnie w zabezpieczonej przed otwarciem dodatkowej kopercie w terminie najpóźniej do dnia 15 grudnia 2022 roku, listownie lub osobiście na adres:
Wojciech Kryczek Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Restrukturyzacyjnego
Jana Kilińskiego 72/74 lok. 23
42 – 218 Częstochowa
z podaniem na dodatkowej kopercie sygnatury akt BB1B/GUp-s/193/2022 i dopiskiem „OFERTA”
6. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu oferty na adres wskazany wyżej w pkt 5.
7. Warunkiem uczestnictwa w sprzedaży jest wpłacenie wadium w wysokości 20% wartości oszacowania w kwocie: 80,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt złotych zero groszy) przelewem na rachunek bankowy masy upadłości o numerze:
26 1090 1740 0000 0001 3638 2819
i złożenie dowodu wpłaty wraz z ofertą.
8. Oferta – pod rygorem jej odrzucenia powinna zawierać:
a) imię, nazwisko, adres, nazwę i status prawny składającego ofertę i adres do doręczeń;
b) pełny odpis z KRS (nie starszy niż 1 miesiąc) lub innych właściwych rejestrów, z których będzie wynikać uprawnienie osoby lub osób podpisanych pod ofertą do reprezentacji oferenta, wskazanie numerów NIP i REGON;
c) proponowaną cenę nabycia z zastrzeżeniem, iż cena powinna być nie niższa od ceny minimalnej, wskazanej w niniejszych warunkach sprzedaży i sposób zapłaty, wyrażoną kwotowo i słownie, oraz oświadczenie o sposobie zapłaty i możliwości zapłaty ceny; w przypadku rozbieżności decyduje cena wyrażona słownie;
d) określenie przedmiotu sprzedaży, którego oferta dotyczy;
e) pisemne zobowiązanie oferenta do pokrycia wszelkich opłat związanych z zakupem (podatków, opłat sądowych, notarialnych itd.);
f) podpis oferenta będącego osobą fizyczną, podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta nie będącego osobą fizyczną na ofercie i oświadczeniach;
g) oświadczenie, iż oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży oraz nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
h) oświadczenie, iż oferent nie jest osobą wskazaną w art. 157a ust. 2 ustawy Prawo upadłościowe.
9. Do oferty należy dołączyć dodatkowo:
a) oświadczenie, iż oferentowi jest znany stan faktyczny i prawny przedmiotu sprzedaży oraz nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń;
b) oświadczenie, iż oferent nie jest osobą wskazaną w art. 157a ust. 2 ustawy Prawo upadłościowe (treść przepisu poniżej).
„Syndyk oraz jego małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, osoba
pozostająca z nim w stosunku przysposobienia lub małżonek takiej osoby, jak
również osoba pozostająca z nim w faktycznym związku, prowadząca z nim
wspólnie gospodarstwo domowe, nie mogą nabyć rzeczy ani praw pochodzących
ze sprzedaży dokonanej w postępowaniu upadłościowym, w którym syndyk pełni
albo pełnił tę funkcję.”
10. Oferty, które wpłyną po terminie mogą zostać odrzucone.
11. Oferty będą otwierane i rozpoznawane przez syndyka w dniu 16 grudnia 2022 roku o godzinie 12:00. Kryterium wyboru stanowi najwyżej zaproponowana cena, nie mniejsza niż określona w pkt 1.
12. Oferent, który wyrazi wolę uczestnictwa w otwarciu ofert zobowiązany jest poinformować o tym fakcie syndyka telefonicznie lub mailowo najpóźniej do dnia 14 grudnia 2022r. do godziny 12:00.
13. Umowa sprzedaży zostanie zawarta w formie pisemnej. Koszty zawarcia tej umowy ponosi nabywca.
14. Przedmiot sprzedaży nie jest objęty gwarancją i rękojmią.
15. Płatność całej ceny sprzedaży musi nastąpić najpóźniej wraz z podpisaniem umowy sprzedaży.
16. Nabywca zobowiązany jest do odbioru zakupionych ruchomości własnym transportem w terminie najpóźniej 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Syndyk nie zapewnia załadunku ani też transportu zakupionych ruchomości. W przypadku nieodebrania ruchomości w tym terminie, syndyka upoważniony jest do oddania rzeczy na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego.
17. Syndyk może nie wybrać żadnej oferty.
18. Regulamin sprzedaży syndyk udostępnia mailowo lub w kancelarii po uprzednim umówieniu się w kancelarii syndyka.