Syndyk masy upadłości BSN Capital Sp. z o.o. w upadłości, w postępowaniu upadłościowym sygn. akt XIX GUp 744/19 (poprz. X GUp 1054/18), ogłasza sprzedaż z wolnej ręki, w drodze przetargu pisemnego i aukcji prawa własności nieruchomości gruntowej, położonej w Warszawie przy ul. II Armii Wojska Polskiego 3, w Dzielnicy Ursus, stanowiącą działkę ewidencyjną 145, obręb 1110, 2-11-10, o powierzchni 0,0776 ha, zabudowanej budynkiem biurowym o powierzchni użytkowej 552,7m2, dla której Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa, XIII Wydział Ksiąg Wieczystych, prowadzi księgę wieczystą nr KW WA1M/382 7/8.
Cena wywoławcza nieruchomości ustalona została na kwotę 2.706.300 zł. (słownie: dwa miliony siedemset sześć tysięcy złotych zero groszy).
Szczegółowe informacje dotyczące przetargu/aukcji, w tym jego przedmiotu, Operat szacunkowy oraz pełny Regulamin przetargu pisemnego i aukcji są dostępne są pod numerem telefonu 600 25 25 09 w dni powszednie w godz. od 8 do 16 lub pod adresem e-mail a.malkowska@oirpwarszawa.pl.
Oferty należy przesłać na adres Biura Syndyka ul. Garibaldiego 4 lok. 162, 04-078 Warszawa, lub dostarczyć osobiście pod wskazany adres po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się, w terminie do dnia 16 marca 2021r. w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Oferta na zakup nieruchomości XIX GUp 744/19”. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty na podany adres, nie zaś stempel pocztowy. W przypadku awizacji przesyłki listowej poleconej, w której nadano ofertę, za datę wpływu uważana będzie data pierwszej próby doręczenia przesyłki.
Oferowana cena nie może być niższa od ceny podanej w ogłoszeniu. Składający ofertę powinien wpłacić na rachunek masy upadłości w Santander Bank Polska S.A. nr 83 1090 101 4 0000 00 01 4145 470 3 wadium w kwocie 150.000,00zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Dowód wpłaty wadium oferent zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.
Oferta pod rygorem pozostawienia jej bez rozpoznania winna spełniać wszystkie warunki określone w Regulaminie przetargu i aukcji.
Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 18 marca 2021r. w Biurze Syndyka o godz. 11.00. W przypadku wpływu więcej niż jednej oferty syndyk przeprowadzi aukcję. O terminie i miejscu aukcji oraz sposobie jej przeprowadzenia syndyk poinformuje wszystkich oferentów, których oferty zostały przyjęte.
Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy sprzedaży ponosi kupujący. Kupujący jest zobowiązany do uiszczenia całej ceny przed podpisaniem umowy.
Syndyk zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub jego zamknięcia bez wyboru oferty bez podania przyczyny.