Syndyk sprzeda – nieruchomość gruntowa zabudowana

Opis:

Syndyk masy upadłości Andrzeja Kowalczyk – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej – w postępowaniu upadłościowym sygn. akt XIX GUp 379/21 oraz Anny Kowalczyk – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej – w postępowaniu upadłościowym sygn. akt XIX GUp 373/21, ogłasza przetarg na sprzedaż wchodzących w skład masy upadłości, przypadających na upadłych po ½ udziałów w nieruchomości położonej w miejscowości Wygoda, województwo śląskie, powiat częstochowski, gmina Konopiska stanowiącej działkę ewidencyjną 205/2 o powierzchni 0,1516 ha, dla której Sąd Rejonowy w Częstochowie, IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą nr KW CZ1C/00059167/8, w drodze przetargu pisemnego i aukcji, za cenę nie niższą niż wskazana w operacie szacunkowym wartość rynkowa nieruchomości tj. za cenę nie niższą niż 67.100,00zł. każdy udział, 134.200,00zł. całość. Dopuszcza się wyłącznie oferty dotyczące zakupu obu udziałów.

Szczegółowe informacje dotyczące przetargu/aukcji, w tym jego przedmiotu, Operat szacunkowy oraz pełny Regulamin przetargu pisemnego i aukcji są dostępne są pod numerem telefonu

Syndyk masy upadłości Andrzeja Kowalczyk – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej – w postępowaniu upadłościowym sygn. akt XIX GUp 379/21 oraz Anny Kowalczyk – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej – w postępowaniu upadłościowym sygn. akt XIX GUp 373/21, ogłasza przetarg na sprzedaż wchodzących w skład masy upadłości, przypadających na upadłych po ½ udziałów w nieruchomości położonej w miejscowości Wygoda, województwo śląskie, powiat częstochowski, gmina Konopiska stanowiącej działkę ewidencyjną 205/2 o powierzchni 0,1516 ha, dla której Sąd Rejonowy w Częstochowie, IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą nr KW CZ1C/00059167/8, w drodze przetargu pisemnego i aukcji, za cenę nie niższą niż wskazana w operacie szacunkowym wartość rynkowa nieruchomości tj. za cenę nie niższą niż 67.100,00zł. każdy udział, 134.200,00zł. całość. Dopuszcza się wyłącznie oferty dotyczące zakupu obu udziałów.

Szczegółowe informacje dotyczące przetargu/aukcji, w tym jego przedmiotu, Operat szacunkowy oraz pełny Regulamin przetargu pisemnego i aukcji są dostępne są pod numerem telefonu 600 25 25 09 w dni powszednie w godz. od 8 do 16 lub pod adresem e-mail: a.malkowska@oirpwarszawa.pl.

Ofertę należy przesłać na adres Biura Syndyka ul. Garibaldiego 4 lok. 162, 04-078 Warszawa, lub dostarczyć osobiście pod wskazany adres po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się, w terminie do dnia 18 marca 2022r. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Oferta na zakup nieruchomości XIX GUp 373/21 oraz XIX GUp 379/21”. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty na podany adres, nie zaś stempel pocztowy. W przypadku awizacji przesyłki listowej poleconej, w której nadano ofertę, za datę wpływu uważana będzie data pierwszej próby doręczenia przesyłki.

Składający oferty powinien wpłacić na rachunek masy upadłości w Santander Bank Polska S.A. nr 10 1090 1870 0000 0001 4142 7583 wadium w kwocie 13.420,00zł. (słownie: trzynaście tysięcy czterysta dwadzieścia złotych zero groszy) w tytule przelewu podając imię i nazwisko bądź nazwę wpłacającego oraz dopisek „Przetarg – sygn. akt XIX GUp 373/21 i XIX GUp 379/21”. Dowód wpłaty wadium oferent zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.

Oferta pod rygorem pozostawienia jej bez

Syndyk masy upadłości Andrzeja Kowalczyk – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej – w postępowaniu upadłościowym sygn. akt XIX GUp 379/21 oraz Anny Kowalczyk – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej – w postępowaniu upadłościowym sygn. akt XIX GUp 373/21, ogłasza przetarg na sprzedaż wchodzących w skład masy upadłości, przypadających na upadłych po ½ udziałów w nieruchomości położonej w miejscowości Wygoda, województwo śląskie, powiat częstochowski, gmina Konopiska stanowiącej działkę ewidencyjną 205/2 o powierzchni 0,1516 ha, dla której Sąd Rejonowy w Częstochowie, IX Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą nr KW CZ1C/00059167/8, w drodze przetargu pisemnego i aukcji, za cenę nie niższą niż wskazana w operacie szacunkowym wartość rynkowa nieruchomości tj. za cenę nie niższą niż 67.100,00zł. każdy udział, 134.200,00zł. całość. Dopuszcza się wyłącznie oferty dotyczące zakupu obu udziałów.

Szczegółowe informacje dotyczące przetargu/aukcji, w tym jego przedmiotu, Operat szacunkowy oraz pełny Regulamin przetargu pisemnego i aukcji są dostępne są pod numerem telefonu 600 25 25 09 w dni powszednie w godz. od 8 do 16 lub pod adresem e-mail: a.malkowska@oirpwarszawa.pl.

Ofertę należy przesłać na adres Biura Syndyka ul. Garibaldiego 4 lok. 162, 04-078 Warszawa, lub dostarczyć osobiście pod wskazany adres po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się, w terminie do dnia 18 marca 2022r. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Oferta na zakup nieruchomości XIX GUp 373/21 oraz XIX GUp 379/21”. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty na podany adres, nie zaś stempel pocztowy. W przypadku awizacji przesyłki listowej poleconej, w której nadano ofertę, za datę wpływu uważana będzie data pierwszej próby doręczenia przesyłki.

Składający oferty powinien wpłacić na rachunek masy upadłości w Santander Bank Polska S.A. nr 10 1090 1870 0000 0001 4142 7583 wadium w kwocie 13.420,00zł. (słownie: trzynaście tysięcy czterysta dwadzieścia złotych zero groszy) w tytule przelewu podając imię i nazwisko bądź nazwę wpłacającego oraz dopisek „Przetarg – sygn. akt XIX GUp 373/21 i XIX GUp 379/21”. Dowód wpłaty wadium oferent zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.

Oferta pod rygorem pozostawienia jej bez rozpoznania winna spełniać wszystkie warunki określone w Regulaminie przetargu i aukcji.

Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 21 marca 2022r. w Biurze Syndyka o godz. 12.00. W przypadku wpływu więcej niż jednej oferty syndyk przeprowadzi aukcję. O terminie i miejscu aukcji oraz sposobie jej przeprowadzenia syndyk poinformuje wszystkich oferentów, których oferty zostały przyjęte.

Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy sprzedaży ponosi kupujący. Kupujący jest zobowiązany do uiszczenia całej ceny przed podpisaniem umowy.

Syndyk zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub jego zamknięcia bez wyboru oferty bez podania przyczyny.

rozpoznania winna spełniać wszystkie warunki określone w Regulaminie przetargu i aukcji.

Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 21 marca 2022r. w Biurze Syndyka o godz. 12.00. W przypadku wpływu więcej niż jednej oferty syndyk przeprowadzi aukcję. O terminie i miejscu aukcji oraz sposobie jej przeprowadzenia syndyk poinformuje wszystkich oferentów, których oferty zostały przyjęte.

Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy sprzedaży ponosi kupujący. Kupujący jest zobowiązany do uiszczenia całej ceny przed podpisaniem umowy.

Syndyk zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub jego zamknięcia bez wyboru oferty bez podania przyczyny.

w dni powszednie w godz. od 8 do 16 lub pod adresem e-mail: a.malkowska@oirpwarszawa.pl.

Ofertę należy przesłać na adres Biura Syndyka ul. Garibaldiego 4 lok. 162, 04-078 Warszawa, lub dostarczyć osobiście pod wskazany adres po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się, w terminie do dnia 18 marca 2022r. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „Oferta na zakup nieruchomości XIX GUp 373/21 oraz XIX GUp 379/21”. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty na podany adres, nie zaś stempel pocztowy. W przypadku awizacji przesyłki listowej poleconej, w której nadano ofertę, za datę wpływu uważana będzie data pierwszej próby doręczenia przesyłki.

Składający oferty powinien wpłacić na rachunek masy upadłości w Santander Bank Polska S.A. nr 10 1090 1870 0000 0001 4142 7583 wadium w kwocie 13.420,00zł. (słownie: trzynaście tysięcy czterysta dwadzieścia złotych zero groszy) w tytule przelewu podając imię i nazwisko bądź nazwę wpłacającego oraz dopisek „Przetarg – sygn. akt XIX GUp 373/21 i XIX GUp 379/21”. Dowód wpłaty wadium oferent zobowiązany jest załączyć do składanej oferty.

Oferta pod rygorem pozostawienia jej bez rozpoznania winna spełniać wszystkie warunki określone w Regulaminie przetargu i aukcji.

Otwarcie i rozpoznanie ofert nastąpi w dniu 21 marca 2022r. w Biurze Syndyka o godz. 12.00. W przypadku wpływu więcej niż jednej oferty syndyk przeprowadzi aukcję. O terminie i miejscu aukcji oraz sposobie jej przeprowadzenia syndyk poinformuje wszystkich oferentów, których oferty zostały przyjęte.

Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy sprzedaży ponosi kupujący. Kupujący jest zobowiązany do uiszczenia całej ceny przed podpisaniem umowy.

Syndyk zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu lub jego zamknięcia bez wyboru oferty bez podania przyczyny.

Cena: 108 700 zł brutto
Dodano: 3 marca 2022
Kategoria:
Autor: Admin Syndyk
Województwo:
Lokalizacja: Częstochowa
Telefon: [ Zaloguj się ]
Wiadomość: [ Zaloguj się ]