Syndyk sprzeda udział 1/2 w nieruchomości – Kopaliny

Opis:

OGŁOSZENIE o sprzedaży udziału ½ nieruchomości gruntowej w miejscowości Kopaliny

Syndyk Masy Upadłości ogłasza konkurs ofert na sprzedaż udziału w wysokości 1 / 2 w prawie własności nieruchomości gruntowej złożonej z działki nr 98 zabudowanej budynkiem mieszkalnym oraz niezabudowanej działki ewidencyjnej nr 97 położonej w miejscowości Kopaliny, dla której Sąd Rejonowy w Bochni V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą nr TR10/00072507/1.

Udział wchodzi w skład masy upadłości w postępowaniu upadłościowym osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej sygn. akt VIII GUp 100/18

Szacunkowa wartość udziału w nieruchomości według operatu sporządzonego przez biegłego sądowego wynosi łącznie 83 000,00zł, w tym:
1. dla działki nr 98 – 77 000,00zł. Cena wywoławcza działki wynosi 42 350,00zł.
2. dla działki nr 97 – 6 000,00zł . Cena wywoławcza działki wynosi 3 300,00zł.
Udziały podlegają sprzedaży łącznej. Cena wywoławcza dla obu działek łącznie wynosi 37 350,00 zł .

Oferty w języku polskim należy składać do dnia 9 października 2023r. (liczy się data wpływu) w zapieczętowanej kopercie na adres:

Kancelaria Notarialna
Magdaleny Pach, ul. Urzędnicza nr 20/4, 30-051 Kraków, z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ! Konkurs ofert w postępowaniu sygn. akt VIII GUp 100/18. Syndyk Joanna Jutrzenka Trzebiatowska.

Do oferty powinno zostać załączone potwierdzenie wpłaty wadium w kwocie 3 735,00zł, ze wskazaną w tytule sygnaturą akt postępowania, dokonanej na rachunek bankowy masy upadłości o numerze 94 1090 1665 0000 0001 3604 7715. Wadium należy uiścić najpóźniej do dnia 6 października 2023r. W przypadku nie przyjęcia oferty wadium podlega zwrotowi.

Syndyk dokonuje otwarcia ofert i wybiera najkorzystniejszą ofertę, zamyka konkurs bez wyboru którejkolwiek z ofert, bądź przeprowadza licytację, stosownie do pkt 2.8 Regulaminu.

Oferta powinna zawierać:

a) dane przedmiotu oferty,
b) dane oferenta: firma lub imię i nazwisko, siedziba lub adres oferenta, odcisk pieczęci firmowej oferenta, status prawny oferenta, nr NIP, nr REGON, podpis
i pieczątka imienna osoby działającej w imieniu oferenta wraz z dokumentem wykazującym umocowanie do działania w imieniu oferenta (w przypadku przedsiębiorcy), nr PESEL i nr dowodu osobistego (w przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej), e – mail oraz numer telefonu kontaktowego;
c) aktualny (tzn. nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert) wypis z właściwego rejestru/wydruk z CEiDG w przypadku przedsiębiorców,
w odniesieniu do osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami – kserokopię dowodu osobistego (w przypadku dowodu osobistego dopuszczalne jest zanonimizowanie wizerunku);
d) oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem i przyjęciu go bez zastrzeżeń,
e) proponowaną cenę zakupu (nie niższą niż cena wywoławcza) wyrażoną cyframi
i słownie;
f) potwierdzenie wpłaty wadium [zgodnie z pkt 1 a) – b)] oraz numer rachunku bankowego, na który należy odesłać wpłacone wadium w przypadku nieprzyjęcia oferty;
g) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości i przyjmuje je bez zastrzeżeń;
h) w odniesieniu do podmiotów zagranicznych dodatkowo: wymagane prawem zgody na nabycie nieruchomości, tłumaczenia przysięgłe treści oferty oraz załączonych do niej dokumentów;
i) w przypadku osób fizycznych dodatkowo: zgodę współmałżonka na złożenie oferty i dokonanie zakupu przedmiotu sprzedaży albo oświadczenie, że oferent nie pozostaje w związku małżeńskim albo oświadczenie, że oferent pozostaje w związku małżeńskim, w którym obowiązuje ustrój rozdzielności majątkowej albo oświadczenie, że przedmiot sprzedaży oferent nabywa do majątku osobistego ze środków wchodzących w skład jego majątku osobistego;
j) w przypadku osób prawnych dodatkowo: zgoda uprawnionego organu osoby prawnej na nabycie nieruchomości na warunkach określonych w ofercie wraz z wyciągiem z dokumentu założycielskiego osoby prawnej wskazującym na kompetencje organu wyrażającego zgodę w tym zakresie.

Komisyjne otwarcie oraz rozpatrzenie ofert nastąpi w Kancelarii Notarialnej Magdaleny Pach ul. Urzędnicza nr 20/4, 30-051 Kraków, dnia 12 października 2023r.
Kontakt z Syndykiem odbywa się telefonicznie pod nr telefonu 797 793 375 bądź mailowo na adres m.chmielewska@jjt-kancelaria.pl.
Zgodnie z pkt 3.10 Regulaminu Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert lub jego unieważnienia bez podania przyczyny. Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert

Cena: 37 350 zł brutto
Dodano: 24 listopada 2022
Województwo:
Lokalizacja: Kopaliny
Telefon: [ Zaloguj się ]
Wiadomość: [ Zaloguj się ]