Syndyk sprzeda Wyposażenie sklepu

Opis:

Obwieszczenie
Syndyk Masy Upadłości Rafała Godniaka (Godniak), numer PESEL 850*****376 – osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, sygn. akt: V GUp 399/21.
1. Zaprasza do udziału w konkursie ofert na nabycie kompletnego wyposażenia sklepu samoobsługowego na który składają się: Lada nabiałowa – sztuk 1, rok produkcji 2018; 2) Lada mięsna – sztuk 1, 2018; 3) Meble sklepowe regały – komplet , rok produkcji 2018; 4) Agregat chłodniczy – sztuk 1, rok produkcji 2016; 5) Agregat chłodniczy – sztuk 1, rok produkcji 2016; 6) Lodówka chłodnicza sztuk 1; 7) Szafki ubraniowe – sztuk 2 , rok produkcji 2001; 8) Krajalnica Maga – sztuk 1, rok produkcji 1995; 9) Maszynka do mięsa – sztuk 1, rok produkcji 2010; 10) Komputer Dell Optiplex 780 – sztuk 2, rok produkcji 2010; 11) Komputer stacjonarny sztuk 1, rok produkcji 2010; 12) Waga sklepowe DIGI sm-320 sztuk 2, rok produkcji 2018 ; 13) Monitor, sztuk 2, rok produkcji – 2018; 14) Wagi sklepowe Elzab – sztuk 2, rok produkcji 2018; 15) Monitor Hyundai – sztuk 1, rok produkcji 2010; 16) Dwie szuflady kasowe – sztuk 2 , rok produkcji 2018; 17) Koszyki sklepowe – sztuk 6, rok produkcji 2018; 18) Kasy fiskalne Elzab Mera – sztuk 2, rok produkcji 2018; 19) Drukarka Lexmark – sztuk 1 , rok produkcji 2015; 20) Oprogramowanie KC-Firma – sztuk 1, wersja 2018.
2. Cena wywoławcza za przedmioty sprzedaży wymienione w pkt 1 za kompletne wyposażenie sklepu samoobsługowego wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy) brutto (w tym podatek VAT). Istniej możliwość złożenia oferty na pojedyncze elementy wyposażenia z podaniem ceny na wybrany składnik wyposażenia.
3. Zainteresowani winni składać oferty w terminie do dnia 22 września 2022 roku, w Biurze Syndyka pod adresem: Syndyk Masy Upadłości Rafała Godniaka, ul. Podpromie 8A/lok. 9, 35-051 Rzeszów lub przesłać je na adres Biura Syndyka listem poleconym (decyduje data wpływu ofert do Biura Syndyka, a nie data jej nadania). Oferta musi zawierać oferowaną cenę (dokładne oznaczenie kwoty), równą co najmniej cenie wywoławczej, oraz oznaczenie składającego ofertę (w przypadku osoby fizycznej: imię i nazwisko, PESEL, adres, telefon kontaktowy, ewentualnie adres e-mail, a w przypadku innych podmiotów: nazwę, siedzibę, nr wpisu do rejestru, adres korespondencyjny, jeśli jest inny niż siedziba oraz telefon kontaktowy i ewentualnie adres e-mail, o ile adres do kontaktu będzie inny niż ten, z którego wpłynęła oferta).
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 września 2022 roku, w Biurze Syndyka pod adresem: ul. Podpromie 8A/lok. 9, 35-051 Rzeszów, o godz. 12:00 przez Syndyka w obecności przybyłych oferentów.
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży, wymagań dotyczących treści złożonych ofert oraz trybu procedowania w zakresie złożonych ofert określone zostały w regulaminie przetargu sporządzonym w dniu 17 sierpnia 2022 r.
6. Dodatkowe informacje odnośnie przedmiotu sprzedaży w tym regulamin można uzyskać w Kancelarii Syndyka przy ul. Podpromie 8A/lok. 9, tel.: 69*******00; e-mail: witold.szczepaniak_spgws.pl
7. Do oferty należy dołączyć oświadczenie oferenta, że jest mu znana, sytuacja prawna i faktyczna wyposażenia, nie wnosi z tego tytułu żadnych zastrzeżeń, wyraża zgodę na pokrycie wszelkich opłat, podatków i kosztów związanych z zawarciem umowy kupna-sprzedaży.
8. Kupujący zobowiązany będzie do zapłaty ceny przed zawarciem umowy sprzedaży.
9. Zastrzega się prawo odwołania i unieważnienia konkursu bez podania przyczyn.

Cena: 20 000 zł netto
Dodano: 7 września 2022
Kategoria:
Autor: Admin Syndyk
Województwo:
Lokalizacja: Dębica
Telefon: [ Zaloguj się ]
Wiadomość: [ Zaloguj się ]