Polityka prywatności serwisu syndykaukcje.pl
Informacje ogólne
- Niniejsza polityka prywatności („Polityka”) określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem serwisu internetowego, funkcjonującego pod adresem: syndykaukcje.pl („Serwis”).
- Administratorem danych osobowych jest: VINDICO Doradztwo Gospodarcze sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Przasnyska 6A, 01-756 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000285859, NIP: 8862870068, REGON: 020578344 („Administrator”).
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora jest:
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych („Rozporządzenie” lub „RODO”),
- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2019, poz. 1781 („Ustawa”).
- Wszelki kontakt w zakresie ochrony danych osobowych należy kierować bezpośrednio do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected]
- W ramach zawartości Serwisu mogą znajdować się linki do witryn zewnętrznych zarządzanych przez podmioty trzecie. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zasady przetwarzania danych osobowych i zasady wykorzystywania plików cookies przez operatorów witryn zewnętrznych. Szczegółów w tym zakresie należy szukać w politykach prywatności witryn zewnętrznych.
Metody ochrony danych stosowane przez Administratora
- Administrator dokłada szczególnej staranności w zakresie poszanowania prywatności osób nawiązujących kontakt z Administratorem oraz ogłoszeniodawców (dalej: „Użytkownicy”). Administrator gwarantuje poufność wszelkich przekazanych danych osobowych oraz zapewnia podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy Rozporządzenia i Ustawy. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
- Administrator stosuje zabezpieczenia informatyczno-techniczne służące ochronie przekazywanych przez Użytkowników danych osobowych przed przypadkowym, niezgodnym z prawem lub nieuprawnionym ich zniszczeniem, utratą, przeróbką, ujawnieniem, użyciem lub dostępem do nich. Dane osobowe udostępniane są wyłącznie tym podmiotom, którym są one niezbędne do realizacji zadań i są one przetwarzane wyłącznie w celach opisanych w Polityce.
- Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone w Serwisie, zostają zaszyfrowane w komputerze Użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
- Hasła Użytkowników są przechowywane w postaci hashowanej. Funkcja hashująca działa jednokierunkowo – nie jest możliwe odwrócenie jej działania, co stanowi obecnie współczesny standard w zakresie przechowywania haseł Użytkowników.
- W celu ochrony danych Administrator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
Hosting
- Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: DigitalOcean.
- Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
- zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji Użytkownika – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez Użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce Użytkownika,
- informacje o adresie IP,
- informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
- informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Administratora oraz wysyłanej przez Administratora.
- Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Serwisem, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Cele przetwarzania, okres przechowywania oraz zakres danych
- Cel przetwarzania: nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez wiadomość e-mail lub telefon przez osobę niezwiązaną z Administratorem na podstawie jakiejkolwiek umowy
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
Okres przechowywania: do momentu odwołania zgody przez Użytkownika, a po odwołaniu zgody przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego.
Zakres danych: w przypadku kontaktu za pośrednictwem e-mail: imię, nazwisko, adres e-mail oraz dane dobrowolnie zamieszczone w treści wiadomości przez Użytkownika, a w przypadku kontaktu telefonicznego: imię, nazwisko, numer telefonu oraz dane dobrowolnie udzielone w trakcie rozmowy przez Użytkownika.
Konsekwencją niepodania powyższych danych może być brak możliwości nawiązania kontaktu z Administratorem poprzez wiadomość e-mail lub telefon.
- Cel przetwarzania: nawiązanie kontaktu z Administratorem poprzez wypełnienie formularza kontaktowego lub za pośrednictwem chatu przez osobę niezwiązaną z Administratorem na podstawie jakiejkolwiek umowy
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia.
Okres przechowywania: Dane są przechowywane do momentu odwołania zgody przez Użytkownika, a po odwołaniu zgody przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego.
Zakres danych: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu (opcjonalnie) oraz dane dobrowolnie zamieszczone w treści wiadomości przez Użytkownika.
Konsekwencją niepodania powyższych danych może być brak możliwości nawiązania kontaktu z Administratorem przy wykorzystaniu formularza kontaktowego.
- Cel przetwarzania: obsługa Serwisu – wykonanie umowy
Podstawa prawna: Artykuł 6 ust. 1 lit. b) i c) Rozporządzenia.
Okres przechowywania: Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia umowy.
Zakres danych: imię i nazwisko, nazwa przedsiębiorstwa, NIP, adres, adres prowadzenia działalności gospodarczej, numer telefonu, adres e-mail.
- Cel przetwarzania: prowadzenie ksiąg rachunkowych
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia w zw. z art. 86 § 1 ustawy z dnia 29 stycznia 1997 roku Ordynacja Podatkowa lub art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
Okres przechowywania: Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).
Zakres danych: imię, nazwisko, nazwa przedsiębiorstwa, NIP, adres.
- Cel przetwarzania: ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia.
Okres przechowywania: Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.
Zakres danych: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania.
- Cel przetwarzania: prowadzenie marketingu oraz zapewnienie jak najszerszej obecności w Internecie, w tym świadczenie usługi Newslettera
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) i f) Rozporządzenia.
Okres przechowywania: Dane są przechowywane do momentu odwołania zgody przez Użytkownika, a po odwołaniu zgody przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego.
Zakres danych: adres e-mail
- Cel przetwarzania: Obsługa Reklamacji i odstąpienia od umowy
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) i f) Rozporządzenia.
Okres przechowywania: Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy mogą być ponadto archiwizowane w celu możliwości wykazania w przyszłości przebiegu procesu reklamacyjnego lub odstąpienia od umowy.
Uprawnienia Użytkownika
- Użytkownik ma następujące prawa wynikające z przetwarzania jego danych osobowych:
- prawo żądania dostępu do własnych danych osobowych – Użytkownik ma prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza jego dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, jest uprawniony do uzyskania dostępu do danych oraz otrzymania informacji dotyczących danych takich jak np.: cel przetwarzania, kategorie danych, informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, planowany okres przechowywania danych osobowych bądź kryteria ustalania tego okresu; powyższe prawo obejmuje również prawo do otrzymania bezpłatnie kopii danych (za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się Użytkownik, Administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych),
- prawo do sprostowania danych osobowych(gdy są one nieprawidłowe), co obejmuje także wniesienie żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych(tzw. „prawo do bycia zapomnianym”), w następujących okolicznościach: gdy dane osobowe Użytkownika nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, Użytkownik cofnął zgodę na ich przetwarzanie i nie istnieje inna podstawa przetwarzania danych, Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania, dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w Prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator, dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych, gdy: Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych osobowych (na okres pozwalający Administratorowi sprawdzenie prawidłowości tych danych), przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych, Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są jednak potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania do czasu stwierdzenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu Użytkownika,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, gdy: Użytkownik nie chce, aby Administrator przetwarzał dane osobowe Użytkownika,
- prawo do przenoszenia danych, w tym otrzymania od Administratora w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych, które dostarczył Użytkownik, w tym prawo żądania by dane osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio innemu Administratorowi (o ile jest to technicznie możliwe),
- prawo do cofnięcia wyrażanej zgodyna przetwarzanie danych w dowolnym momencie (przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody przed jej cofnięciem),
- prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Użytkownik uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- W razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz w celu realizacji powyższych uprawnień należy skontaktować się z Administratorem poprzez wiadomość e-mail.
Odbiorcy danych
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
- dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych,
- firma hostingowa,
- Wszystkie podmioty, którym Administrator powierza przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.
- Z każdym z podmiotów przetwarzających, stosownie do art. 28 ust. 3 Rozporządzenia, Administrator ma podpisaną umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Administrator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
Informacje w formularzach
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez Użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
- Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail Użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail Użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
Reklamacje i odstąpienie od umowy
- Jeżeli Użytkownik składa reklamację lub odstępuje od umowy, przekazuje dane osobowe zawarte w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmują imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres do korespondencji. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
- Dane przekazane Administratorowi w związku ze złożeniem reklamacji lub odstąpieniem od umowy wykorzystywane są w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), a następnie w celach archiwalnych, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia. Reklamacje oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy mogą być ponadto archiwizowane w celu możliwości wykazania w przyszłości przebiegu procesu reklamacyjnego lub odstąpienia od umowy.
- W przypadku danych zawartych w reklamacjach oraz oświadczeniach o odstąpieniu od umowy Użytkownik nie ma możliwości sprostowania tych danych. Nie może również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy Użytkownik może jednak sprzeciwić się przetwarzaniu przez Administratora danych, jak również domagać się usunięcia danych z bazy.
Newsletter
- Zapisując się do Newslettera, Użytkownik przekazuje Administratorowi swój adres e-mail. Podanie adresu e-mail jest dobrowolne, ale niezbędne, by zapisać się do Newslettera.
- Dane przekazane Administratorowi podczas zapisu do Newslettera wykorzystywane są w celu przesyłania Użytkownikowi Newslettera, a podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażona podczas zapisywania się do Newslettera.
- Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania Newslettera, klikając w dedykowany link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera kontaktując się z Administratorem. Pomimo rezygnacji z Newslettera, dane Użytkownika będą nadal przechowywane w bazie Administratora w celu ewentualnej obrony roszczeń związanych z wysyłaniem Newslettera, w szczególności na potrzeby wykazania faktu udzielenia przez Użytkownika zgody na otrzymywanie Newslettera oraz chwili jej wycofania, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Użytkownikowi przysługuje prawo do żądania sprostowania jego danych zapisanych w bazie Newsletterowej. W sytuacji, w której Użytkownik złoży sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, domagając się jednocześnie usunięcia swoich danych z bazy Administratora, Administrator poinformuje Użytkownika, że z uwagi na jego uzasadniony interes, o którym mowa w akapicie poprzedzającym, dane Użytkownika nie zostaną usunięte z bazy. Usunięcie takich danych uniemożliwiłoby Administratorowi wykazanie w razie potrzeby faktu udzielenia przez Użytkownika w przeszłości zgody na otrzymywanie Newslettera.
- E-maile subskrybentów Newslettera są przechowywane i przetwarzane za pomocą narzędzia:
Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
- Administrator przekazuje dane osobowe Użytkowników do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi, które przechowują dane osobowe na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, w szczególności w USA. Dostawcy tych narzędzi gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowne mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO, w szczególności poprzez przystąpienie do programu Privacy Shield lub korzystanie ze standardowych klauzul umownych.
- Administrator korzysta z następujących narzędzi:
- Google Tag Manager (GTM) – narzędzie służące do administrowania tagami stron internetowych, w tym monitorowanie ruchu i zachowań Użytkowników odwiedzających Serwis, jak również optymalizowania Serwisu. Dostawcą narzędzia jest Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland. Google zbiera dane bez możliwości identyfikacji konkretnego Użytkownika.
- Google Analytics – narzędzie wykorzystujące własne pliki cookies, służące do analizy statystyk i weryfikacji ruchu w Serwisie, jak również posiada funkcje reklamowe. Dostawcą narzędzia jest Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland. Google gromadzi anonimowe informacje dotyczące wizyt w Serwisie. Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookies w ramach Google Analytics z poziomu ustawień przeglądarki internetowej.
- Google Ads – narzędzie marketingowe umożliwiające wyświetlanie reklam Administratora na zewnętrznych stronach internetowych oraz ocenę skuteczności kampanii reklamowych Administratora. Google Ads wykorzystuje pliki cookies. Kampanie reklamowe prowadzone są na podstawie kryteriów zbiorczych, nie zaś na podstawie kryterium jednego Użytkownika. Dostawcą narzędzia jest Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland. Użytkownik ma możliwość zarządzania plikami cookies w ramach Google Ads z poziomu ustawień przeglądarki internetowej.
- Piksel Meta – narzędzie analityczne i statystyczne dotyczące skuteczności reklam oraz korzystania z Serwisu, którego dostawcą jest Meta Platforms, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA. Warunki dotyczące przetwarzania danych osobowych i inne zasady prywatności serwisu dostępne są pod adresem: https://www.facebook.com/legal/FB_Work_Privacy. Szczegółowe informacje dotyczące funkcji działania narzędzia dostępne są pod adresem: https://www.facebook.com/business/help/742478679120153.
- Social Media (np. Instagram), którego dostawcą jest Meta Platforms, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA – w zakresie danych przesyłanych poprzez platformy społecznościowe.
Informacja o plikach cookies
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Podczas pierwszej wizyty na stronie internetowej Serwisu wyświetlana jest informacja na temat stosowania plików cookies wraz z pytaniem o zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Administrator wykorzystuje narzędzia funkcjonujące w oparciu o pliki cookies, zarówno własne, jak i pliki cookies podmiotów trzecich.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Meta Platforms, Inc. z siedzibą w USA), X (X Corp. z siedzibą w USA).
- Administrator korzysta z narzędzia Google Analytics w celu tworzenia statystyk i ich analizy oraz optymalizacji działania Serwisu. Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o korzystaniu z Serwisu. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Google. W ramach korzystania z Google Analytics Administrator nie gromadzi jakichkolwiek danych osobowych.
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Urządzenia mobilne:
Postanowienia końcowe
- Polityka może ulec zmianie, o czym Administrator poinformuje Użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem.
- Polityka obowiązuje od dnia 20 listopada 2024.