UWAGA! ZMIANA TERMINU OTWARCIA OFERT.
Nowy termin otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 4 kwietnia 2023 roku, godz. 8:15. Termin składania ofert nie ulega zmianom.
Syndyk Stoldrew spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w upadłości z siedzibą w Brzeźnie ogłasza, iż posiada na sprzedaż z wolnej ręki prawa własności składników majątkowych w postaci sprzętu elektronicznego (dalej „Sprzęt”), zgodnie z zestawieniem znajdującym się w regulaminie konkursu stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Cena wywoławcza (minimalna) brutto każdego ze sprzętów została podana w kolumnie czwartej tabeli zamieszczonej w § 1 ust. 2 ww. regulaminu. Cena podana w ogłoszeniu stanowi sumę cen minimalnych za każdy ze sprzętów.
Wizja lokalna Sprzętów elektronicznych odbędzie się w dniu 27 marca 2023 roku o godz. 8:00 (ul. Kostrzyńska 20a, Brzeźno). W wizji lokalnej udział będą mogły wziąć jedynie osoby, które zgłoszą stosowny akces za pośrednictwem wiadomości w portalu, na którym opublikowane będzie ogłoszenie lub wiadomości mailowej pod adresem: syndyk@stol-drew.eu.
Oferty należy przesłać za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście na adres:
Krzysztof Jakoktochce
syndyk Stoldrew spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w upadłości
ul. Cicha 8, 61-710 Poznań
z dopiskiem „Oferta dot. konkursu ofert na zakup Sprzętu Elektronicznego, sygn. akt XI GUp 473/21”
albo za pomocą poczty elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym/podpisem ePUAP) na adres e-mail syndyka
z tytułem wiadomości: „Oferta dot. konkursu ofert na zakup Sprzętu Elektronicznego, sygn. akt XI GUp 473/21 (numer telefonu oferenta)”
Oferta, pod rygorem odrzucenia, musi zostać sporządzona na formularzu udostępnionym przez syndyka i zawierać:
datę jej sporządzenia;
1) dokładne oznaczenie oferenta: imię i nazwisko lub wskazanie firmy oferenta, adres/adres rejestrowy oferenta, formę prawną oferenta oraz numer KRS, REGON oraz NIP (w zależności od formy prawnej oferenta), a w przypadku osoby fizycznej PESEL, jak również numer telefonu, pod którym można skontaktować się z oferentem;
2) informację odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej (lub równoważnych dokumentów w przypadku podmiotów zagranicznych), a w przypadku osoby fizycznej kopię aktualnego dowodu osobistego;
3) cenę brutto za Sprzęt/Sprzęty, którymi zainteresowany jest oferent (brak podanej ceny oznaczać będzie brak oferty za dany Sprzęt/Sprzęty);
4) w przypadku działania przez pełnomocnika – oryginał dokumentu udzielającego pełnomocnictwo;
5) podpis osoby fizycznej będącej oferentem lub podpisy osób upoważnionych do reprezentacji oferenta niebędącego osobą fizyczną na ofercie oraz wszystkich oświadczeniach.
Termin składania ofert upływa w dniu 3 kwietnia 2023 roku o godzinie 12:00. Oferty przesłane lub doręczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data wpływu oferty do Sprzedającego, a nie data jej wysłania.
Syndyk zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu ofert lub unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyn.
Celem otrzymania formularza oferty należy zgłosić się do mailowo do syndyka: syndyk@stol-drew.eu.
Złożenie oferty równoznaczne jest m. in. z oświadczeniem oferenta o przyjęciu warunków konkursu ofert i akceptacją Regulaminu. Regulamin konkursu ofert dostępny jest również w biurze syndyka. Na życzenie każdego z oferentów będzie on udostępniany za pośrednictwem poczty elektronicznej.