Obwieszczenie
Syndyk masy upadłości, osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej, na podstawie art. 311 ust. 1 w zw. z art. 491(11a) ust. 2 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe, w sprawie o sygn. akt GD1G/GUp-s/1164/2023, ogłasza pisemny nieograniczony konkurs na sprzedaż majątku masy upadłości z wolnej ręki obejmujący:
Przedmiot konkursu ofert:
Pakiet rzeczy ruchomych (wyposażenie sklepu):
-Szafa chłodnicza ES SYSTEM K RCH Hercules 03 1,25
-Szafa chłodnicza ES SYSTEM K RCH Hercules 03 1,25
-Szafa chłodnicza ES SYSTEM K RCH Hercules 03 1,875
-Agregat chłodniczy zewnętrzny EMBRACO aspera UNJ9232GK
-Agregat chłodniczy zewnętrzny Danfoss SC13MLX
-Agregat chłodniczy zewnętrzny EMBRACO UNJ9238GK
-suwanych szyb do regału
– boki z lustrami zamykające ciąg Hercules 03
-dodatkowe półki
Cena wywoławcza przedmiotu konkursu ofert wynosi nie mniej niż 32.100,00 złotych.
Nie przewiduje się składania ofert wariantowych, jak i na pojedyncze ruchomości. Syndyk przyjmuje oferty tylko na cały pakiet ruchomości.
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 10% od minimalnej ceny wywoławczej, na rachunek bankowy masy upadłości o nr 22 1140 2004 0000 3102 8432 2826. Adresatem przelewu jest syndyk, a w tytule przelewu należy wskazać: „wadium w postępowaniu upadłościowym „GD1G/GUp-s/1164/2023” Wadium należy wpłacić najpóźniej w dniu złożenia oferty. Za termin wpłaty uważany jest termin wpływu wadium na ww. rachunek bankowy.
Termin składania ofert: do dnia 08 maja 2024 r.
Organizatorem konkursu jest syndyk masy upadłości Szymon Ziółkowski, nr licencji doradcy restrukturyzacyjnego 1577, adres biura syndyka ul. Starowiejska 58/1a, 81-356 Gdynia, e-mail: j.arkuszewska@krid.pl, tel. 603256533.
Oferta musi być zgodna z regulaminem konkursu ofert.
Oferty należy składać pisemnie w zamkniętych kopertach, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią. Oferty winny być opatrzone ww. sygnaturą akt postępowania.
Kopertę należy zaadresować na adres biura syndyka.
W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, o zachowaniu terminu składania ofert decyduje dzień wpływu oferty na ww. adres biura syndyka. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone.
Nabywca pokryje wszelkie koszty, podatki i opłaty związane z nabyciem przedmiotu konkursu ofert, zaś zapłata całej ceny nastąpi przed podpisaniem umowy sprzedaży na rachunek masy upadłości.
Regulamin zostanie wyłożony do wglądu osób zainteresowanych w biurze syndyka w dni powszednie od godz. 09-15, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym z syndykiem. Możliwe jest również jego przesłanie na wskazany adres e-mail oferenta.
Przedmiot konkursu ofert można oglądać, po uprzednim mailowym lub telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty. Przewiduje się również możliwość przesłania na życzenie dokumentacji fotograficznej.