Syndyk sprzeda udział w nieruchomości-Alwernia

Opis:

Syndyk Masy Upadłości ogłasza konkurs ofert na sprzedaż udziału ½ części w prawie własności nieruchomości gruntowej, położonej w miejscowości Alwernia, gmina Alwernia, powiat chrzanowski, województwo małopolskie, przy ulicy Relaks 14, składającej się z działki nr ewidencyjny 1897/2, o łącznej powierzchni 0,3160 ha, dla której Sąd Rejonowy w Chrzanowie V Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą KR1C/00072948/4.

Działka zabudowana została budynkiem mieszkalnym jednokondygnacyjnym z poddaszem nieużytkowym, całkowicie podpiwniczonym.

 Udział wchodzi w skład masy upadłości w postępowaniu upadłościowym osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej sygn. akt VIII GUp 698/20/S.

Cena wywoławcza 128 450,00 zł (sto dwadzieścia osiem tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych).

 

Oferty w języku polskim należy składać do dnia 13 października 2023r.  (liczy się data wpływu) poprzez przesłanie listem poleconym/przesyłką kurierską na adres Kancelarii Notarialnej Magdaleny Pach ul. Urzędnicza nr 20/4, 30-051 Kraków,z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ! Konkurs ofert w postępowaniu sygn. akt VIII GUp 698/20/S – syndyk Joanna Jutrzenka Trzebiatowska.

 

Do oferty powinno zostać załączone potwierdzenie wpłaty wadium w kwocie 12 845,00 zł (dwanaście tysięcy osiemset czterdzieści pięć złotych) na rachunek bankowy masy upadłości w Santander Bank Polska SA o numerze 24 1090 2590 0000 0001 4696 0579.

Wadium należy uiścić najpóźniej do dnia 12 października 2023 r. W przypadku nie przyjęcia oferty wadium podlega zwrotowi.

Syndyk dokonuje otwarcia ofert i wybiera najkorzystniejszą ofertę, zamyka konkurs bez wyboru którejkolwiek z ofert, bądź przeprowadza licytację, stosownie do pkt 2.8 Regulaminu.

 

Oferta powinna zawierać:

 

  1. a) dane przedmiotu oferty,
  2. b) dane oferenta: firma lub imię i nazwisko, siedziba lub adres oferenta, odcisk pieczęci firmowej oferenta, status prawny oferenta, nr NIP, nr REGON, podpis

i pieczątka imienna osoby działającej w imieniu oferenta wraz z dokumentem wykazującym umocowanie do działania w imieniu oferenta (w przypadku przedsiębiorcy), nr PESEL i nr dowodu osobistego (w przypadku osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej), e – mail oraz numer telefonu kontaktowego;

  1. c) aktualny (tzn. nie wcześniej niż miesiąc przed upływem terminu składania ofert) wypis z właściwego rejestru/wydruk z CEiDG w przypadku przedsiębiorców,

w odniesieniu do osób fizycznych niebędących przedsiębiorcami – kserokopię dowodu osobistego (w przypadku dowodu osobistego dopuszczalne jest zanonimizowanie wizerunku);

  1. d) oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem i przyjęciu go bez zastrzeżeń,
  2. e) proponowaną cenę zakupu (nie niższą niż cena wywoławcza) wyrażoną cyframi

i słownie;

  1. f) potwierdzenie wpłaty wadium [zgodnie z pkt 1 a) – b)] oraz numer rachunku bankowego, na który należy odesłać wpłacone wadium w przypadku nieprzyjęcia oferty;
  2. g) oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym nieruchomości i przyjmuje je bez zastrzeżeń;
  3. h) w odniesieniu do podmiotów zagranicznych dodatkowo: wymagane prawem zgody na nabycie nieruchomości, tłumaczenia przysięgłe treści oferty oraz załączonych do niej dokumentów;
  4. i) w przypadku osób fizycznych dodatkowo: zgodę współmałżonka na złożenie oferty i dokonanie zakupu przedmiotu sprzedaży albo oświadczenie, że oferent nie pozostaje w związku małżeńskim albo oświadczenie, że oferent pozostaje

w związku małżeńskim, w którym obowiązuje ustrój rozdzielności majątkowej albo oświadczenie, że przedmiot sprzedaży oferent nabywa do majątku osobistego ze środków wchodzących w skład jego majątku osobistego;

  1. j) w przypadku osób prawnych dodatkowo: zgoda uprawnionego organu osoby prawnej na nabycie nieruchomości na warunkach określonych w ofercie wraz z wyciągiem z dokumentu założycielskiego osoby prawnej wskazującym na kompetencje organu wyrażającego zgodę w tym zakresie.

 

Komisyjne otwarcie oraz rozpatrzenie ofert nastąpi w Kancelarii Notarialnej Magdaleny Pach ul. Urzędnicza nr 20/4, 30-051 Kraków, w dniu 19 października 2023r.

 

Kontakt z Syndykiem odbywa się telefonicznie pod nr telefonu 797 793 375 bądź mailowo na adres m.chmielewska@jjt-kancelaria.pl.

 

Zgodnie z pkt 3.10 Regulaminu Syndyk zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert lub jego unieważnienia bez podania przyczyny. Konkurs ofert może zostać zamknięty bez wybrania którejkolwiek z ofert

Cena: 128 450 zł brutto
Dodano: 6 września 2023
Województwo:
Lokalizacja: Alwernia
Telefon: [ Zaloguj się ]
Wiadomość: [ Zaloguj się ]